Navigation

Bergisch Gladbach Ende 15.06.2020 19:00
Online-Seminar: Destination Automotive

Die Veranstaltung zu den Automotive-Spezialisierungen findet online statt. Wir senden Ihnen nach der Anmeldung und kurz vor Veranstaltungsbeginn die entsprechenden Zugangsdaten.

Ablauf

18:00 - 18:05 Uhr: Begrüßung und Einführung
18:05 - 18:35 Uhr: Vortrag von Prof. Dr. Stefan Bratzel
18:35 - 18:45 Uhr: Erfahrungsbericht Student
18:45 - 19:00 Uhr: Q & A

Referenten

Prof. Dr. Stefan Bratzel, Direktor des Center of Automotive Management, FHDW in Bergisch Gladbach
Prof. Dr. Frank Wallau, Dekan Betriebswirtschaft, FHDW in Bergisch Gladbach


Programmpunkte

  • Warum Automotive?
  • Abgrenzung von Automotive Industry and Sales Management sowie Automotive and Mobility Management
  • Inhalte bzw. Erläuterung der Module während des dualen Bachelor-Studiums
  • Vorstellung von Exkursionen und Praxisprojekten
  • Karriereaussichten
  • Mögliche Praxispartner
  • Zeit für Ihre Fragen und Gelegenheit für ein persönliches Gespräch

Weitere Informationen zu Automotive Industry and Sales Management sowie Automotive and Mobility Management 
 

Der Weg zum FHDW-Campus Bergisch Gladbach

Bergisch Gladbach Bergisch Gladbach FHDW in Bergisch Gladbach vCard
Hauptstraße 2
51465 Bergisch Gladbach

 +49 2202 9527-02

We use cookies to give you the best experience possible with our website and to improve our communication with you. We consider your selection and will only use the data you have approved us to gather.

These cookies help making a website usable by enabling basic functions like page navigation and access to secure areas of the website. The website cannot function properly without these cookies.

These cookies help website owners to understand how visitors interact with websites by collecting and reporting information anonymously. With this information we can constantly improve the experience we offer on our website.

These cookies are used to track visitors across websites. The intention is to display ads that are relevant and engaging for the individual user and thereby more valuable for publishers and third party advertisers.